W Nowym Roku:)

Witam Wszystkich cieplutko w Nowym Roku
W dzisiejszym poście trochę się pochwalę i przedstawię plany na obecny rok:)
Na początek pochwalę się skończonym Lili Soleil:



Niestety przez to zalanie mieszkania nie wyrobiłam się na Święta i dlatego przyjaciółka dostanie go z małym opóźnieniem. Na szczęście jest kochana i zrozumiała sytuację, ba nawet pomogła ratować kuchnię;)

A teraz kilka słów o planach na ten roczek. Na początek muszę pokończyć rozpoczęte SAL-owe zabawy z zeszłego roku czyli Dynię, Before Christmas i Madame:




Drzewka już trochę przybyło ale nie mam aktualnej fotki jutro zrobię:)
A tak prezentują się materiały do tegorocznych zabaw SAL-owych:
Kawowy:



Haftować będę muliną DMC na białej kanwie 20ct.
Pod kapeluszem:



Tu postanowiłam użyć kanwy 16ct opalizującej i również muliny DMC.
Koci:



Kanwa 18ct biała i mulina DMC.

Czekają mnie również 2 zabawy RR-kowe Cokie Time:



Kanwa 16ct ecru mulina DMC. Tak kanwa prezentowała się tuż przed wysyłką:)
Drugi RR-ek to cytruski, kanwa 18ct biała i mulina Anchor:


Troszkę się tego nazbierało, w większości już wszystkie materiały posiadam, do kilku zmówiłam brakujące mulinki,pozostało mi tylko podrukować schematy i zabierać się do roboty. Mam przed sobą 6 SAL-ów więc postanowiłam każdego dnia dziergać inny obrazek mam nadzieję, że dzięki temu wszystkiego będzie po trochu przybywać. 
Trzymajcie kciuki mam nadzieję, że dam radę:)

Komentarze

  1. Śliczna Lili!!! widzę, że haftujemy takie same obrazki, dynię też zaczęłam na czarnej kanwie i skończyć nie mogę:D powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Lili śliczny, a przed Tobą pracowity czas, przyjemności życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity rok Cię czeka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwami za takie zaplanowane wyszywanie , ja to bym nie mogła się raczej zapisać na RR nie mam w sobie takiej dyscypliny i bym nie wyrobiła się w czasie . Dlatego jestem pełna podziwu za twoje plany i będę kibicować i oglądać postępy ././.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lili Soleil jest przeuroczy a plany na ten rok bardzo ambitne. Zyczę zatem powodzenia w hafceniu tych śliczności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy