Hafciki

Kolejna porcja RR-kowych hafcików:




I kończę kolejny obrazeczek:


Jakoś nie mam ostatnio siły i chęci na nic, najchętniej bym siedziała i krzyżykowała ;)

Chciałam się wam jeszcze pochwalić, że zaczęłam współpracę z firmą
Mariza 
produkującą kosmetyki i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tej współpracy:) Jeżeli znalazłby się ktoś chętny do zapoznania się z kosmetykami Marizy ( przejrzenia katalogu bądź wypróbowania kosmetyków) to proszę o kontakt na maila judytazakrzewska@o2.pl :) Polecam gorąco bo mi podbiły serce i na pewno zawsze znajdą miejsce w mojej kosmetyczce, może i Was zachwycą;)

Pozdrawiam i przesyłam buziole:*

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy