Kolejne hafciki

Jakoś ostatnio dobrze mi idzie machanie igiełką i wcale z tego powodu nie narzekam ;) Nieraz jak zacznę to nawet i pół nocy potrafię przesiedzieć, za to w kąt poszły książki jakoś ostatnio nie mam wcale ochoty na czytanie no ale coś za coś :) Dzisiejszy hafcik to kolejny mały RR-ek tym raem na kanwie Pelasi powstał styczniowy dimkowy bałwanek:


No i w końcu zaczęłam moje SAL-owe krasnale, jakoś nie miałam czasu kiedy się do nich zabrać niestety ale choróbska moje i dzieci jakoś totalnie mnie wybiły z rytmu. No ale na szczęście choróbska minęły więc zabieram się do roboty :)


Pozdrawiam Wszystkich zaglądaczy :*

Komentarze

  1. Bałwanek wygląda słodko:) A za SAL trzymam mocno kciuki!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki bałwanek! :) Powodzenia z Krasnalami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bałwanek i gratuluję rozpoczęcia następnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny , muszę się zmobilizować i też go wyszyć ,,Ale głowa pełna pomysłów i bałwanek sobie czeka ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że z krasnalami jesteśmy na podobnym etapie:)Bałwanek super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy