Listopadowy SAL "Lizie Kate"

Prawie udało mi się skończyć :) 
Prawie bo zabrakło mi muliny na kilka ostatnich krzyżyków, byłam przekonana, że mam jeszcze jeden motek w domu a tu niestety taka plama ;)
Ale mimo braku kilku krzyżyków postanowiłam się pochwalić listopadowym obrazkiem:


Pozostałe krzyżyki powstaną jutro :)

Wybaczcie, że tak rzadko tu bywam ale ciągle tylko praca, przedszkole i szkoła i tak codziennie już nawet nie wiem kiedy miałam odrobinę czasu dla siebie. Mam nadzieję, że niedługo się wszystko unormuje :)

Buziole dla WAS 

Komentarze

  1. Twoja jesień zapowiada się śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż większość z nas ma ten sam problem, notoryczny brak czasu:( U mnie też zastój w robótkach:( Twój hafcik jest śliczniutki. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Lizzy Kate i jak kolorowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne kolorki:) Poprawiają humor w tą paskudną pogodę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy