Coś dla kobiet ;)

Wiecie, że w czerwcu mija 6 lat mojej blogowej przygody, aż trudno uwierzyć kiedy to zleciało.
A skoro zbliża się kolejna rocznica to i przydałoby się jakoś ją uczcić dlatego proponuję Wam 

Kobiece Rozdanie 😍

Do zdobycia będzie jeden z trzech zestawów plus oczywiście jakieś niespodzianki 😉
Co do zasad to standardowo
- Zapisujemy się pod tym postem do 11.06.2017
- Umieszczamy na swoim blogu baner do zabawy
- W komentarzu ze zgłoszeniem proszę podać nr zestawu, który byście chcieli dostać
- Zabawa dla osób prowadzących bloga 
- Wyniki zabawy pojawią się na blogu 15.06.2017 w dniu urodzin bloga 
A teraz zestawy jakie Wam proponuję 




Gorąco zapraszam do zabawy i życzę powodzenia 😘

Komentarze

  1. To ja zgłaszam się jako pierwsza ... a skoro pierwsza, to niech będzie zestaw nr 1 :)
    Lecę dodać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, wybieram zestaw nr 1, baner na http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również spróbuję szczęścia i stanę w kolejce po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam, zestaw nr.2:-)
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo, śliczności! Oczywiście staję w kolejce, po zestaw nr 1 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce i wybieram zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne i takie kobiece, już widzę zestaw nr2 na torebce. Zapisuję się, gratuluję 6lat w sieci i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także spróbuję szczęścia i wybieram zestaw nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No więc taka okazja, takie piękne wzory, to i ja się ustawiam w kolejce do zabawy :) A zestaw ... ciężko się zdecydować! No to może wybiorę dwójeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 6 rocznicy i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sześciu lat blogowania.
    Oczywiście mam chrapkę na haft, wybieram wzór nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji 6 lat blogowania! Wielu dalszych twórczych inspiracji Ci życzę i czasu na ich realizację! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie i ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2. Banerek już wisi na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas leci, a przy robótkach i blogach tym bardziej. Gratuluję tej zbliżającej się szóstej rocznicy i życzę kolejnych twórczych latek :)
    ps. zestaw nr 1 mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 6 rocznicy blogowania! Życzę kolejnych twórczych lat. Wybieram zestaw nr 2. Banerek na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja się zapisuję. Banerek zaraz będzie na blogu. A wybieram zestaw nr 1 bo pani ma piękne zielone oczy (jak ja) i te soczyście czerwone usta (sama ostatnio bardzo się polubiłam z czerwoną szminką).

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zestawy, ale szczególnie do gustu przypadł mi nr 1. Oczywiście banerek już u mnie wisi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyłączam się do zabawy. Wybieram zestaw nr 3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy :) Wszystkie wzorki piękne, aż ciężko wybrać, los padł na Zestaw nr 2 :) więc do niego się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też zapisuję się do zabawy i wybieram zestaw nr 2; A banerek już jest na moim blogu http://agnieszkamadejska.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiej wspaniałej rocznicy i życze wielu nastepnych lat fajnego blogowania!!!
    Zdążyłam w ostatniej chwili, a tu tak kobieco...
    Jesli się uda, to poprosze o zestaw 2, choć wybór nie był łatwy.
    Obserwuję jako Marille.
    http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odwiedziłam, zobaczyłam i zdecydowałam zostać na dłużej :D przepiękne rzeczy tworzysz. Z miłą przyjemnością dołączę do zabawy i wybieram hmm zestaw nr 1 :D
    zapraszam również do siebie
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Wybieram zestaw nr 2. Baner na moim blogu: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Obserwuje jako Margotka Em. Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo! Nie wiem jak zaobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych.
    Zgłaszam się do zabawy wybierając zestaw numer 1.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję kolejnej rocznicy , 6 lat to dużo czasu.Życzę dalszej wytrwałości w blogowym świecie. Zgłaszam się do zabawy , wybieram zestaw 2.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie piękne. Ale ustawiam się po zestaw numer 1

    OdpowiedzUsuń
  27. 6 lat ... to szmat czasu - gratuluję :)
    Z przyjemnością staję w kolejce po szczęście - wybieram zestaw 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Judytko wszystkiego najlepszego z okazji 6 lat blogowania i wielu kolejnych lat życzę oraz nieustającej weny twórczej. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2, idealnie pasowałby na torebkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzutem na taśmę z przyjemnością wezmę udział w zabawie.
    Gratuluję tak pięknej rocznicy...6 lat wow:)
    Wybieram zestaw nr 2:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy